Складіть речення з поданими звертаннями,щоб вони стояли на початку,в серединіі в кінці речення.Соловейко.Мій рідний краю.Шановно громадо.Любі друзі.Допоможіть будь-ласка!!!

2

Ответы и объяснения

2012-11-28T20:42:38+04:00

мій рідний краю чому я без тебе не можу? 

Лучший Ответ!
2012-11-29T02:17:56+04:00

1. Заспівай нам, соловейку, свою пісню веселеньку!

2. Люблю тебе, мій рідний краю, повік не забуду.

3. Шановна громадо, до нашого містечка завітав цирк.