mashashorohova
новичок

завершіть молекулярні та напипишите повні та скорочені йонні рівняння реакцій

1)CaCO3+HCl =

2)HNO3+ KOH =

2

Ответы и объяснения

2012-11-28T20:26:14+04:00
Лучший Ответ!
2012-11-28T20:29:50+04:00

CaCO3 + 2HCl(разб.) = CaCl2 + CO2 + H2O
CaCO3 + 2H+ + 2Cl- = Ca2+ + 2Cl- + CO2 + H2O
CaCO3 + 2H+ = Ca2+ + CO2 + H2O

KOH + HNO3(разб.) = KNO3 + H2O
K+ + OH- + H+ + NO3- = K+ + NO3- + H2O
OH- + H+ = H2O