Позначте рядок, у якому в усіх випадках потрібно вживати закінчення

-у-(-ю):

а) стадіон, радіус, вихід, різновид;

б) банк, Париж, дозвіл, наслідок;

в) обмін, конфлікт, акваріум, Буг;

г) розвиток, прогрес, Китай, рейс.

Позначте рядок, у якому правильно утворено форми кличного відмінка:

а) лікарю, Михайло Івановичу, товаришу;

б) Анатолію Кириловичу, колего, громадянине.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-11-28T19:30:13+04:00

1)бану,Париж,дозвіл,наслідок.

2)лыкарю,Михайло іванрвичу,товарищу.

2012-11-28T19:32:18+04:00

я думаю  у першому випадку це варіант г) а в другому це б)